Prawidłowa rekrutacja jest pierwszym krokiem do zbudowania skutecznego zespołu przedstawicieli. W Hipokratesie proces ten jest wieloetapowy i obejmuje m.in. rozmowę z doświadczonym kierownikiem projektu i odgrywanie scenek symulujących wizytę u lekarza lub farmaceuty. Dzięki temu nasi Klienci otrzymują wyselekcjonowane aplikacje osób o dużych predyspozycjach do pracy na stanowisku przedstawiciela.

Proponujemy naszym Partnerom także szkolenia i seminaria z technik sprzedaży. Przez kilka lat szkoliliśmy własnych przedstawicieli, którzy pracowali w Hipokratesie dla różnych firm farmaceutycznych. Osiągnięte sukcesy świadczą, że nasza metodologia szkoleniowa sprawdza się w praktyce. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia dla przedstawicieli medycznych prowadzone są standardowo w sesjach 2 lub 3-dniowych, w zależności od wielkości grupy i liczby przewidzianych ćwiczeń. Prowadzimy również powyższy program szkolenia jako jednodniowe seminaria, w których może brać udział do 30 osób.

Szkolenia prowadzą nasi trenerzy i kierownicy projektów. Odwołują się podczas szkoleń do rozwiązań, które sprawdzają się w ich codziennej pracy. Oprócz doświadczenia w zarządzaniu ludźmi posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy przedstawiciela medycznego.

    Standardowa tematyka szkoleń:
  • Kształtowanie postawy przedstawiciela, której oczekują jego klienci.
  • Struktura profesjonalnej rozmowy handlowej w podziale na fazy.
  • Przygotowanie do:
    - rozpoczęcia pracy w terenie,
    - dnia pracy,
    - rozmowy z klientem.
  • Otwarcie rozmowy:
    - metody otwierania rozmów - pierwszej i kolejnych,
    - budowanie atmosfery i zaufania podczas rozmowy z klientem.
  • Ocena potrzeb klienta:
    - rodzaje potrzeb klienta,
    - techniki zadawania pytań,
    - techniki aktywnego słuchania.
  • Techniki prezentacji produktu:
    - metody prezentacji ceny,
    - język korzyści dla klienta,
    - komunikacja interpersonalna,
    - sygnały kupna.
  • Techniki zamknięć rozmowy.
  • Metody reakcji na zastrzeżenia i reklamacje.
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami.
  • Zasady organizacji pracy przedstawiciela w terenie.
  • Metody oceny potencjału i lojalności klienta.



ENGLISH DEUTSCH FRANCAIS

wersja do druku




strona główna |  o firmie |  misja |  kariera |  kontakt |  referencje

© Hipokrates 2003-2004. All rights reserved.